Saturday, May 21, 2011

Dibenarkan melancap!!!

Seorang wanita di Brazil, Ana Cararian Bezerra berumur 36 tahun dibenarkan secara sah untuk melakukan masturbasi atau melancap ketika bekerja dan melihat porno pada komputer kerjanya. Keputusan itu telah dikeluarkan oleh seorang hakim mahkamah di Brazil.

Menurut sumber yang malaysiasensasi peroleh, Ana Cararian Bezerra berjaya membuktikan dia menderita akibat ketidaksinambungan hormon dan kimia dalam badannya yang menyebabkan dia sentiasa gelisah dan hypersexuality. Oleh kerana itu, prestasi kerjanya akan menjadi teruk dan satu-satunya cara dia dapat melegakan kegelisahannya ialah dengan melancap.

"Saya menderita dengan begitu teruk hinggakan saya terpaksa melancap 47 kali sehari. Ketika itulah saya meminta bantuan, saya tahu ia tidak normal" katanya.

Doktor juga telah memberikannya ubat penenang untuk mengurangkan keperluannya untuk melancap itu daripada 47 kali sehari ke 18 kali sehari. Walau bagaimanapun, wanita ini secara sah berhak untuk melancap dan menggabungkan kerjanya dengan kerseronokannya.

No comments:

Post a Comment

Comment and Opinion

Affiliate terhebat !!